Gazel1 2 aylığız şuan yaptıranlar hangi marka doz olarak önerirsiniz ? doktorumuz farketmez dedi sizin fikirlerinizi merak ediyorum.
Zehra2205 Gazel1 biz 7. Aydan itibaren başladık nimenrix ve bexero olarak. Onu doktorunuzun belirleyip yazması lazım
Simgealp39 Gazel1 biz 3. Ayda başladık. 3. Ayda nimenrix oldu. Bugün 4. Ayında bexero. 3 doz biri 3 doz biri şeklinde ilerleyeceğiz
papatyam-34 Gazel1 Biz 3.5 aylık iken başlattık bexsero ile nimenrix aynı anda oldu ikinci doz 5.5 aylık iken son doz ise 13 aylık iken yapılacak