Ayazzz Merhaba annişler, 12günlük bebeğim var bu arada sezeryanla Doğum yaptım hiç iştahım Yok yemek yerken midem bulanıyor resmen kusmuyorum ama içten içe bi mide bulantısı hep 😣 oyüzden hiç doğru düzgün beslenemiyorum elimde değil benim gibi olan varmıı
Zehradeniz Ayazzz benimde aynıydı ama 40 günden sonra gecti birz zorlayın vitamin takviyesi yapın kendinize
Baynimir Ayazzz aynisi bende de var. Emzirirken de ara ara mide bulantisi yasiyorum. Bebekten firsat bulup yemek de yiyemiyorum o yuzden sutum de azaldi 😢 galiba yemeye yemeye oluyor istah kaybi 😣
DenizKizi Ayazzz benimde oyleydi ilk zamanlar cay bile içemedim su ictim devamli ama geciyo simdide niye yedim ki diye pişmanlıklar yaşıyorum 7 kilo fazlam kaldi da dogumdan sonra😂😊
Seldabi Ayazzz bende 2 ay once dogum yaptim ilk 15 20 gün iştah cok kapaniyor sonra normale donuyosun tabi hamilelik donemindeki gibi istahli olmuyorsun su ve komposto icerek sutunu cogaltabilirsin bu donemlerinde
Yagizkaan18 Bende aynı özellikle kahvaltı yapamıyorum Allahın gücüns gitmesin ama midem kaldırmıyo. Neyseki öğlen ve akşam öğünlerimde sıkıntı yok
Ayazzz Baynimir valla durumlar bende de aynı. Karnım cok ac gibi sofraya oturuyorum yiyemiyorum yesem bile cok az. Bide her sofraya oturduğum da bebeğim uyanıyor inat gibi 🙄
Ayazzz DenizKizi ben açıkcası Doğumdan sonra biraz kilom kalsın istiyorum cünkü cok zayıf biriydim zayıflığı da cok sevmiyorum ama bu iştahsızlıkla eski halime dönücem 😞
Ayazzz Seldabi bende öyle yapıyorum sofrada bolca kompostu yiyorum bide su yemek bana bakıyor ben yemeğe
aren61 Ayazzz benn ikihafta boyunca oleydim hep sivi tuketmektende gina gelmisti dikislerden korkuma kati yiyemiodum kabiz olmim die istah sifir mide bulantisi ikihafta snra kendiliginden gecti cok zor du🙈😤 olduk 19gunluk bakalm daha neler yasayacgiz
Ayazzz aren61 bu durumu tek ben mi yasıyorum diyodum ama çoğu yeni Doğum yapan kişi yaşıyor anladığım kadarıyla. Valla açım ama midem bulanıyor almıyo midem okadar sıvı tüketmeme rağmen okadar kompostu içmeme rağmen iki gündür kabızlık çeliyorum
Baynimir Ayazzz al bizden de o kadar. Esimle beraber oturup da yemek yiyemez olduk, biri muhakkak bebekle ilgileniyor 😢