Slnyk __mom biraz yağlı bi kıyma tamamen yapsız değil birde bebek kıymasını üç kez gln cekiyor benim kasabım hiç beyazlık olmuyor içinde
DevrimciAnne __mom bizim böyle değil canım kuzu kıyma 2 kere çekiyor kasabımız ve kendisi dikkat ediyor ☺️
__mom joyfulmom bebek kıymalarının içinde yağ ve sinir olmaması gerekiyormuş ama bunda beyazlıklar var yağ ve sinirli gibi geldi böyle olmaması gerekmezmiydi