Kızlar bebeğim anne sütü alıyor ama akşama doğru göğüsümdeki süt emmekten azalıyor gibi o yüzden geceleri tam uyumadan önce mama vermeye karar verdim günde bir kere bebeğim 3 aylık. Aptamil kabız yaptı gibi sanki o yüzden hipp 1 organik aldım denemek için 300 gr olanından. Sizce nasıl? Ve siz hangilerini kullanıyorsunuz