Yasemin35vtnsvr bende onunla ilgili post acicaktim tam. Bebegime 4. Ay aşısı vurdurmaya gittim o zaman verdiler. Eve geldik mamasini yedi uyutmadan once damlatayim dedim damlattim. Uyudu 1 2 saat. Sonra kalkti halsiz keyifsiz gülücükler saçan bebek gitti bambaska bi bebek geldi aşıdan oldugunu düsündüm sonra aklima damla geldi internetten yorumlara baktim bi cok kötü yorum okudum. Araştırmadan verdiğime cok üzüldüm.