ASIR Bebeğim 4 ay 20 günlük. Yaklaşık 1 aydır keçi Sütlü anne sütü maması yediriyorum. Golden goat markası. Duyan ve kullanan var mı. Veya başka marka kullanan var mı. Tavsiye lütfen.
Kbradmrdg ASIR humana kullanıyorum ne gaz ne kaka sorunumuz oldu çok şükür sadece her yerde bulmak sıkıntı ebebek ve jokerde var ya da netten sipariş ediyorum tadı da güzel sevdi taze sütle üretiliyor olması ayrıca favorim çok araştırdım bende