Merhaba sevgili anneler. Geçtiğimiz perşembe günü boynum tutuldu. Ama öyle böyle bir tutulmak değil. Sırtımın yarısına kadar ağrı içinde. Sezaryen sonrası nasıl doğrulmak, yerinden kalkmak çok zorsa aynısını yaşıyorum. Tek bir farkla bu iyiye değil, kötüye gidiyor. Bebeğime zaten annem bakıyor. Ancak emerek uyuyan bir bebek. Geceleri sık uyanıyor. Bebeği kaldırıp emzirip uyutana kadar canım çıkıyor. İğne falan vurdursam kaç saat emzirmemem gerekir? Ne yapabilirim, çok çaresiz kaldım. Eczaneden emzirdiğimi söylerek krem aldık ama işe yaramıyor. Sıcak tutuyorum, dinleniyorum ama nafile. Ben böyle bir şey görmedim. Tavsiyeniz olursa çok sevinirim, ben ne yapacağımı bilemiyorum