Asmina05 1AY 20 günlük kızım var sleepy kullanıyordun ama minies fiyatları daha uygun kullananlar memnun mu pişik vs yapıyor mu?
Asel_aygn Asmina05 bende yeni kullanmaya başladım kızım 17 aylık normalde iyi ama benim kızım çok su ve sıvı tüketiyor gece için uygun değil bize taşıyor sabaha kadar
Gzdturk 4 yaşındaki oğlumu miniesle büyüttüm şimdide 1 yasındaki oğlum için kullanıyorum 2. Ayından beri sızdırma vs asla yapmıyor. 2 cocugumda da pişik olmadı hiç ama pişik olayı biraz bebekten bebeğe değişiyor
Tugce2391 Bende dört buçuk yaşındaki kızını iki yaşına kadar minies bez ile büyüttüm şimdi on aylık oğlumda minies ile büyüyor çok şükür asla pişik sızıntı felan yaşamadık