Merhabalar 33 haftalık doğum yaptım bebeğim bugün 13 günlük oldu 1 hafta yoğun bakım da kaldı o sürece düzenli bir şekilde 2 saatte bir sagım yaptım 1 haftadır da evdeyiz bebeğim tam olarak memeden bütün sütleri ememiyor bende ememedigi için kalanı nı sagiyordum göğüslerim çok sert ve dolu olurdu fakat bugün çok yumuşak ve boş sütümmü kesiliyor acaba