Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 3 ay 26 günlük. Sadece anne sütüyle besleniyor. Normalde her altını açtığımda mutlaka kakasını yapmış olurdu. Hatta derdim bu kadar kaka yapıyor kilo alamayacak diye. 4 gündür kakasını yapmıyor. Başta sütüm yetmiyor diye düşündüm.
Ama memelerimin dolduğunu hissediyorum. Kızımda herhangi bir huzursuzluk veya düzen değişimi görmüyorum. Ancak dört gün boyunca kakasını yapmaması da normal mi bilmiyorum. Var mı bu durumu tecrübe eden. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.