Kızlar normalde ben hiç mama vermedim ama bebegim agznda yaralar çıktı ve malasefki memeyi emmek istemiyor sadece meme deil herseyi zorla siringayla beslemeye çalışıyorum sütümü sahip veriyorum ama emmediği icin sutumde çok fazla azalma oldu yani 20ml filan anca süt çıkıyor dahası yok şuan ağızları yarasından dolayı hastanede yatıyoruz tedavi görüyoruz zaten emmiyor siringaylada içmek istemiyir ama bisekkde beslenmesi lazım ne yapmalıyım