Selamlar, dün bulgur pilavı yapayım dedim ama bir yandan bebek ağlamaları bir yandan yetiştirme çabası olunca sapsade bir bulgur pilavı yapmışım, içine salça katmayı unutmuşum. Ben yedim her türlü karnım doysun yeter de eşim beğenmedi. Yemedi 😩 Sonradan salça katılabilir mi deneyen oldu mu ? Nasıl tatlandırabilirim ?
Teşekkürler 🙏