Muhammedeminannesi geçmiş olsun 🙏🏻 benim oğlumda ayın 5inde 2 buçuk aylıkken oldu sünnet. Üçüncü günden sonra her gün oturma banyosu yapmasını istedi doktorumuz. Küvetine şampuanlı ılık su doldurup 10 dakika yüzdürdük her gün. Gerçekten de çok iyi geldi, neredeyse hiç kabuk tutmadan iyileşti. Beyazlıklar kabuk oluyor bu arada 😊 dikişlerin düşmesi bir buçuk ayı bulabiliyor. Bizim de hala birkaç tanesi duruyor ama genel olarak çoktan iyileşti