Acemianne1907 Kızlar bebeğim 2 ay 8 günlük bugün sol kolundan verem aşısı oldu sizce calpol vermeli miyim yoksa ateşi çıkarsamı vermeliyim ne tür yan etkileri olur bilemedim ?
cutiebun_ Acemianne1907 genelde uyku halinde olurlar ama ateşi çıkar yada huysuzluk çok yaparsa o zaman ver canım 😊
papatyam-34 Acemianne1907 Biz de hiç ateş yapmadı bence ateş yapmadan vermeyin takipte kalın ateşi çıkarsa verirsiniz
EndlessLove_ Acemianne1907 bizim 2 ay aşılarımız baya ağır geçti ateşi yoktu ama öyle bi ağladı ki susturmak ne mümkün. Ağrısı olduğunu düşünerek verdim bir kereliğine calpol rahatlayıp uyumuştu. Zamanla düzeldi. Ama sizin ağrı belirtisi yoksa ateşte yoksa bence vermeyin
kasimonbes Acemianne1907 atesi cikinca verin doktorumuz oyle dedi bana. Gunduz asi olduk ama gece cikti atesi. Saat basi atesini kontrol ettim bende