Bikac gün sonra 6 ay olcaz benim bebeğim hem beni emiyor arada formül mamayla destek yapıyorum çünkü sütüm yetmiyor tadimlara başladım ama tabi doyurucu bı şekilde yediremiyorum yoğurt veriyorum ara öğün olarak geceleri top tutsun diye kaşık mamasıda veriyorum onu çok seviyor