Tugce2391 Kaşıntı oluyor mu acaba uyuz vakalarida çok fazla oluyor bu ara evrilmis halde başka başka şekillerde çıkabiliyor aman dikkat edip kontrol altına alın ins onmsiz bir şeydir :)
uykusuzpanda 3subat benim kiziminds boyle oluyor durup dururken yuzunde bi kizariklik cikiyor sonra 1 2 saate geciyor hatta gecen kolu boyle oldu sonra buda gitti 1 2 saate. Ama neden boyle oluyor bilmiyorum
3subat uykusuzpanda aynen 1 saat içinde kayboluyor pek anlamadım ben de ama devam ederse çıkmaya götüreceğim doktora inşallah önemsiz bir şeydir
3subat Sudemeda yok maalesef birşey ısırığı olduğunu düşünmüyorum çünkü vücudun birçok farklı yerinde oluyor ve 1 saat olmadan geçiyor
Fatma2525 3subat benim yeğenim de ürtiker hastası onda da aynı böyleydi çilek domates baharat Abur cubur yasaktı
3subat Fatma2525 babasında da var domates falan yiyince vücudu tepki veriyor demek ona çekti bizimki de
Oglu_m Sanki kurdeşen döküntüsü bende de doğumdan sonra oluyor bı anda kabarıyor kasıniyor sonra sönüyor
3subat nilmur0 evde ısıtabilecek herhangi bir böcek yok sanırım vücudu yediği birşeye tepki gösteriyor ama neye onu gözlemliyorum şuara eğer devam ederse götüreceğim