edabolukbasi Evet masaj hareketleri bir nebze rahatlamasını sağlıyor, gaz çıkaramasa bile karın içinde bir yerde toplanmış gazın dağılmasını sağlıyor. Mama da yapıyor olabilir değiştirerek deneyebilirsiniz, bir de mamayı biberonda yaparken karıştırırken çalkalamayın döndürerek eritin, zaten biliyorsunuzdur da yazayım dedim yine de. Bir de ben hala kimyon çayı içiyorum o da çok fayda etti ki doktorum da kimyon kadar etkili bir şey görmedim ben dedi, o da kendi çocuğu için kullanmış. Emziriyorsanız siz için, sütten geçsin. Biz bile gaz sancısında nasıl kıvranıyoruz, bebeklerimiz daha da zorlanıyordur muhtemelen, bol bol kucağınızda dursun, karnı sizinle temas ettikçe ısınıyor o da onu rahatlatıyor. İnanması çok güç ama birkaç aya rahatlayacaksınız ☺️