Bebeğim 4,5 aylık kızlar yatak odamda beşiği, salondada park yatağı var. Evimde kedi olduğu için, ablam koltukta falan yatmasın diyerek eski park yatağını verdi 🥰 gündüz 45 dk uyuyan bebişim şimdilerde hiç uyumuyor acaba beşiğini mi istiyor, aydınlık mı onu etkiliyor? Çünkü yatak odamda pencere yok karanlık, eski tip havalandırma boşluklu dairemiz. Ondan merak ettim gündüz ve gece benim gibi farklı yerde uyutan var mı ?