Gizemkrl Selamlar herkese , Bebeği 2 aylık olup 2 ay aşılarını olanlar ne gibi bir yan etki yaptı bebekte tecrübelerinizi dinlemek istiyorum
kasimonbes Gizemkrl sadece ates yapti onda da calpol verdim yarim olcek aninda dustu. Sabah olmustuk asiyi aksam 8 gibi ateşi cikti. Gun içinde uyudu hep
Emirmete Gizemkrl ben 2 aylık aşıyla beraber birde rotayı yaptırdım ateşini kontrol ettim durmadan ateşide olsa olmasada calpol verdim 6 saat arayla çünkü 3 tane aşı canını açıtmıştır diye düşğndüm çok şükğr bir yan etkisi olmadı sadece agrıdan agrı kesiciyi de verince uyudu gün boyu çok şükür o günü geçirdik öyle . Sünnet var sırada ondan korkuyırum😀
Masalkizinannesi Gizemkrl bizde herhangi bir yan etki olmadı sadece ilk gün calpol verdim doktor ver ağrısı olabilir ateş yapmaz calpol verirsen rahatlar demisti
Baturun-annesi Gizemkrl bizimkinde bı etki olmadı çok şükür ateslenmedi de bünyeden bünyeye değişiyor sanırım canim