Mdorukkk ilk gün anestezinin etkisiyle rahat geçti aslında ama sonraki günler ağladı. İlk bir hafta zor geçti açıkçası. Sünnetten dolayı rahatça omzumuza alamadık ve oğlum omuzda yatmayı seven bir çocuk. Sürekli sırtüstü yatmaktan çok sıkıldı. İyileşme aşamasında bölgede oluşan gerginlik ve sünnet sonrası pipinin hassaslığına alışması falan baya bir huzursuzlandırdı. Onunla birlikte oturup çok ağladım ilk hafta boyunca. Hatta keşke yaptırmasaydık diye de çok düşündüm ama sonunda her şey geçti gitti ve iyi ki yaptırmışım diyorum. Bu süreci aklı erdiği dönemde yaşaması çok daha zor olurdu