Esraasell Kızlar tadımlara kaçıncı ayda başladınız? Şuan 4ay 25günlük bebeğim doğduğu kilonun 2katına çıktı 15 20 gün sonra falan ufaktan tadımlara başlamayı düşünüyorum sizler ne zaman başladınız önce neler verdiniz ?
Omeraslan Esraasell sadece anne sütü aldığı için 6. Aydan önce hiçbir şey vermeyi düşünmüyorum. Nasıl olsa zamanı gelince her şeyi yer düşüncesindeyim. Başladığım ilk gün yoğurt ile başlayıp meyve sebze karışık gitmeyi düşünüyorum.
Hadianne Esraasell 5 ay 10 günlük başladım ben 10 gün oluyor tabi doktorumuz başla dedi öyle başladık
Esraasell Omeraslan bende 5in sonuna doğru ufaktan tadım düşünüyorum zaten ya Anne sütünü bırakır diye çekiniyorum o yüzden
Esraasell Minigim38 herkes 5. Ayda başlıyo bikaç kişiden 4de bile başladığını duydum şoka girdim😣 ben 20güne yani 5. Ayın sonuna doğru ufaktan başlamayı düşünüyorum öyle direk karnını doyurma değil tadım sadece doktorumda onay verirse başlicam tabi ki