kbtmz Merhaba istanbul Sultanbeylide çocuğunuzu gönderip memnun kaldığınız veya kalmadığınız kreş önerisi var mıdır?
mrvelfada kbtmz Merhaba Sancaktepe Belediyesinde çalışıyorum. Sancaktepeye Belediyesinin kreşlerine de gönderebilirsiniz. Sultanbeyliye çok yakım biliyorsunuz
Esramsb kbtmz benim oğlum 2.5 yaşında ben oyun grubuna verdim haftanın üç günü. bu süreçte hep yanındayım o nedenle bir çok şeyi gözlemleme fırsatım oluyor. Anaokulu grubunda da öğretmenlerin yaklaşımı vs çok güzel ve dolu dolu geöen programları var
kbtmz mrvelfada evet çok yakın biliyorum da her ilin belediyesinin kreşi yok mu acaba ? Birde servisi var mı çünkü arabasız getirip götürmek zor olur
mrvelfada kbtmz Genel olarak her ilçe belediyesinin oluyor kreşi. Sultanbeyli konusunda bilgim yok ama. Sancaktepe belediyesi kreşleri 3 yaş öncesini almıyor diye biliyorum serviste yok bildiğim kadarıyla
Esramsb kbtmz kbtmz akrida anaokuluna gidiyoruz biz fiyat farklılık oluşturabilir arayıp ya da yüz yüze görüşseniz daha sağlıklı olur biz erken kayıt yaptırmıştık
kbtmz Esramsb evet araştırdım bende akrida ingilizce dersi falan veriyormuş onu tercih ediceğiz,aylık ne kadar ödüyorsunuz acaba
Esramsb kbtmz biz erken kayıt yaptırmıştık fiyat paylaşmam doğru olur mu bilemiyorum biz oyun grubuna dahiliz pazartesi salı çarşamba 10.00-12.00 arası katılıyoruz sizin farklı ücretlendirmeniz olucaktır zannımca ingilizce olduğu için
kbtmz Esramsb benim dediğim kreşti oyun grubu değil arayıp görüştüm pazartesi oyun grubunun olduğu söylendi ama uygun değil bizim için