Gidip baktık ama tadilat yapmakla bitmez afedersiniz ahırdan hallice bi daire idi. Rezalet ötesi kalanlar nasıl kalıyor çok şaşırdık. Bir de daire yeni boşalmış orda yaşayan insanların hiç kendine saygısı yokmuş anlaşılan. İnsan bi evi ancak bu kadar pis ve bakımsız bırakabilir.. mutfak dolapları kapakları yoktu yarısını da sökmüşler, banyoda korku filmi sahnesi çekilir. Bi girişimiz bir de çıkışımız oldu😂 2.gösterilen daireye gittiğimizde o daha iyiydi bakımlı ve temizdi ancak o da metroya olan uzaklığı ve konumunun bize çok ters olması sebebiyle olumsuz karar verdik. Hayırlısı böyleymiş. Diğer kuralarda çıkacak olursa bakarız yine 😊