Arkadaşlar böyle durum yaşayanlar varmi 7 aylık oğlum ek gıda sürecinden sonra gündüz emmeyi bırakıyor uyku esnasında zar zor emziriyorum gece emiyor zaten emmeyi çok seven bebek değildi bu zamana kadar hep uğraşarak bı şekilde emzirdim.bir çözüm bulan anneler bana yardımcı olur musunuz 😔