Selam güzel anneler 🌸
6 aylık bebekleriniz nasıl sesler çıkarıyor acaba.bizimki 2 3 aylıkken daha cok ses çıkarıyordu artik cok nadir sesler çıkarıyor çığlık vs atmıyor atmak istiyir ama oguruyor 🤣sonra vazgeçiyor sanırım. Ihhh ihh felan diyir sadece böyle olan var mı tedirgin olmam gereken birsey yoktur insallah degilmi. Bilgi icin şimdiden teşekkürler 🌸