Babyb 5 ay 20 günlük bebeğim uyanıkken asla mama-ek gıda yemiyor. Neredeyse 4 aydır bu şekilde. Başına gelen, çözüm bulan oldu mu acaba
Asafveannesi1 Babyb benim bebeğimde anne sütü aldığı icin mi bilmiyorum ama iki kaşık yer sonra ağzını kilitliyor sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum yok anne sütüyle doyuyor sanırım ama ek gıda yesin istiyorum
ADA41 Babyb benim bebeğimde 2 yada 3 ayindan beri sadece uyurken yiyor hele bu ara mamayı hiç uyurkende yemek istemiyor hasta diye ek gidayida eh işte gene mamaya göre daha iyi yiyor çorba falan 1 çay bardağına yakın içiyor ama mamayi uyurken bile zorlanıyorum Allah yardımcımız olsun
ADA41 7 aylık hala uyanıkken agİna biberonu aldığında zehir veriomusum gibi suratını yapiyo icmio sanırım mamayı benimki hiç icmicek uyanik