Minikannesi9 Zeynepuzun94 3 ve 5 ay yaptırdık daha son dozu 13 ayda zamanı gelince olacaz. Aşı bizde yüksek ateş yaptı 39 ve huzursuzluk gece boyu calpol verdim. Ertesi gün birşey kalmadı tek günlük gece olan ateş ve huzursuzluk oldu
Mlkhrn Zeynepuzun94 çok sıkıntı yaşamadım. Aşıdan sonra 3 kez 6saat ara ile ateş beklemeden ateş düşürücü verin demişti doktor. Onların haricinde ateş düşürücü vermemize gerek kalmadı. Hafif ateş ve huzursuzluk yaptı sadece. Ertesi gün bir şeyi kalmamıştı