Çocuğum 15 aylık yaklaşık 1 senedir masist oluyorum geçti sandığım masistler geçmemiş bir göğsümde 3 tane ele gelen şişlik var diğerinde de 3 tane hastaneye gitmeye korkuyorum çünkü süt kanallarının alınması veya iğneyle patlatılması falan yazıyor internette çok stres yaptım daha önce yaşayan var mı varsa ne olur bilgi versin antibiyotik kullandım geçmemiş