Aynı şeyleri yaşıyoruz, 2 yaş 8 aylık. Psikoloğa gittik, 3 yaş sendromuna girmiş dedi doktorumuz. Çok zorlanıyorum. Asla paylaşmayı öğretemiyorum. Ozelikle birinin elinde oyuncak görürse onu alıp kesinlikle vermiyor. Eskiden parka gitmek bizi rahatlatırdı simdi her sokağa çıkışımız olaylı bitiyor. Allah yardımcımız olsun…