Deletedmom_33 Valla beni uyaran olmadı tayinciyim ben doğudan geldim orda da ben takip ediyordum bildiğim kadarıyla rota için keşke söyleseydiniz dediğimde bitane hemşire ay biz seni unuttuk mu dedi diğeri bizim görevimiz değil ki dedi görevden değil acemiyim ya iyi niyetten deseydiniz keşke dedim ağzının içinde konuşarak uzaklaştı evlenmeden önceki aile hekimim çok iyiydi kendisi özel arar nasılsın bile derdi şans işte