Emine003 Kızlar mama degistircem siz kullandiysaniz nasıl kabızlık yönünden tadi yönünden oğlum reflü maması Evolvia Ar iciyodu ama artık tadını sevmiyo siz fikir verebilir misiniz
gs271019 Emine003 benim bebeğim icin ilk sma kullandik cok zorlanmisti kabiz olmuştu. Dotkor önerisi ile bebelac gold kullandik halada kullaniriz cok Şükür bir sorun olmadi 19 aylik su an, tabi her mama her bebekte ayni etkiyi oluşturmuyor denemek lazim
kasimonbes Emine003 hipp canim. Hippi cok degistirdim ama kurkcu dukkani hippe tekrar dondum. Bebelac gold kullanıyorum bununla degistirmistim ama son paketim bundan sonra hep hipp hic degistirmicem. Sindirimi en kolay mama ve kakasi cok oluyordu hipp de her altıni actigimda. Ne zaman mama degistirsem kaka 2 gunde 1 e 1 kereligine dustu. O yuzden sindirim acisindan hipp en iyisi
Ecearya01 SMa mama optıpro 400 g hiç açılmamış 1 numara skt 31082023 100 tl ye satıyorum ilgilenler yazsın