nightingaleyan Merhaba doktor istemiyle demir başlıcaz ama doktorun yazdığında çok fazla koruyucu katkı maddesi vs var onu kullanmak istemiyorum.muhendisinoğlu gibi sayfalardan baktığım kadarıyla katkısız olanlar 4 yaş üstÜ diyor kullanabilmek için.sizler bebeklerinize ne kullanıyorsunuz?
DuruNisa nightingaleyan ilk ferrum kullandık ama kabız yaptı. Dr umuz sidefer önerdi oma geçtik şuan bir sorun yaşamadık