Oğlum 3 aylık olmak üzere. Neredeyse 1 aydır kafasında konak var. Her banyodan önce bebe yağıyla bekletip konak tarağıyla tarıyoruz. Mustela şampuanla yıkıyoruz. Banyo sonrası geçmiş oluyo ama ertesi gün kafa derisi yine kurumaya ve konak oluşturmaya başlıyor. Önerileriniz olursa çok sevinirim