mysa2 ahh yapabilsem en büyük hayalim zayıflamak ama sadece ameliyat kaldı herseyi denedim 5 senedir uğraşıyorum. 😁 baktım bakmaz olur muyum 2_3 kez baka baka sayfanın sonuna kadar geldim ama hep yaşlılara göre ürünler var ve uzun süre kullanılmış şeyler. 2_3 tane yeni etiketli mont buldum boylarını sordum henüz cevap gelmedi tam boy istiyorum tesettürlüyüm o yüzden. Aslinda belki bebeğim 1 yaşına gelince ameliyat olurum almayim şimdi dedim eşimin ikna olacağını sanmıyorum o yüzden seneye daha çok zam gelir alayim dedim😃 çok kilolu olmaz olur muyum 54 bedendim yani 118 kilo falan . Doğumda 130 oldum şuan 126 yim aslında emzirebilseydim belki giderdi çünkü ilk 20 gün bebegim emmisti 10 kilo vermiştim ama bir daha da emmedi o kilo da geri geldi 😶