SeymaBaturalp ahh canım çok iyi anlıyorum seni.. İlk zamanlar Sabah 10 dan akşam 10 a kadar aralıksız meme de kaldığını biliyorum. Sürekli ama sürekli memedeydi. Emziriyordum uyuyordu uyanıyordu meme tekrar uyuyordu uyanıyordu meme. 2.5 ay falan öyle sürdü. Şimdi 3 aylığız ve yeni geçti inan. Zaten ilk 3 ay meme de kalırlarmış. Çok yorucu evet ama, henüz dünyaya adepte değil. Sürekli de Süt almıyor. senin teninde senin göğsünde kendini güvende hissettiği için aslında sürekli meme de kalmak istiyor. Ne zaman isterse al kucağına emzir. Yorulacaksın ama emin ol geçecek. O günler çok kıymetli değerini bil. Sadece sabır geçecek 😊