Oaey24 Prematüre bebeğinizi 3 aylıkken kalp muayenesine götürdünüz mü neye bakılıyor. Bizim doğustan bir sıkıntımız yok ama erken dogdugu için 3. Ayında muayene önerildi 3. Ayda gidilmesi sartmı bilen varsa bilgilendirebilir mi
livanurvealpinannesi61 Oaey24 biz gitmedik kardiyolojiye. Oğlum erken doğdu yenidoğan doktoru muayene etti Bi sıkıntı görmedi. Sıkıntı varsa yönlendiyor.
Melekbas Oaey24 yogun bakimdan cikmadan once bakip bir sikinti olmadigi icin doktor birsey demedi sonraki kontrollerde de sordugumda kalbini ve cigerlerini dinliyoruz birsey olsaydi soylerdim dedi doktorumuz. Eger bir sorun oldugunu dusunuyorsaniz goturun ama
superrrmom Oaey24 benim ikizlerimde erken Doğum 1. Ayda çocuk kardiyoloji ve çocuk nefrolojiye 3. Ayda ise çocuk nörolojiye götür kontrol amaçlı dedi doktorumuz 8 şubatta gideceğiz bakalım neye bakacaklar