aimra Merhaba malum havalar iyice soğudu oğluma astronot mont almak istiyorum e bebeğinkine baktım hello baby markalı ama içi polar değil sıcak tutuyor mu memnun musunuz? Yoksa içi polar olanlardan mı almalıyım hangisi daha sıcak tutar