Themhrmom Kahvaltisinda oglen aksam her ögünunu sinirlenerek bazen aglayarak yiyo. Yemek istemiyo desem agzini aciyo vermesem daha cok agliyo pamukcukta yok neden sinirleniyo normalde sakince yemesi gerekmez mi sizinkiler nasil? 7+3 üz.