Zumra01 şuan kullanıyorum canım normal kahve makinası alman daha mantıklı sütlü icicek modlarını öyle güzel yapmıyor köpük kısmına gelince bir fincan yapınca köpük yok denilcek kadsr az oluyo iki fincanda köpük baya oluyor ama koz özelliğinin de bı numarası yok maalesef pişmanlık