Guzyagmuru Ben balkona asıyom yol üstü toz oluyo eve asıyom kurumuyo ve sürekli ustsune toz konuyo oglum hapsırıyo hep nası yapcam bu ısı sızce
deletedmom4842 Guzyagmuru Balkona hiç asmadım ben odanın birine çamaşırlık kurup ona asıyorum balkondan yukarı daki komşumuz bir şeyler silkeliyor ne kadar yapma desekte onun için balkona asmam ben.
ikos58 Guzyagmuru kurutma makınası aldım sırf bebek ıcın cok memnunum keske ılk evlendıgımde alsaymısım da ugrasmasaymısım
NurR Guzyagmuru odada kurutmak çok zararlı akciğerlerine kadar zarar verebiliyor araştırın isterseniz açık havada kurutulmalı
Hifa Guzyagmuru boş kullanmadığın bir odaya asıp camı açıyorum odanın kapısını da kapatıyorum 1 günde kuruyor
deletedmom4842 NurR Odaya asıp pencere açıyoruz canım herhalde yoksa kokusu her yeri kaplıyor onun için bir yanda da havalandırıyorum odayı
PelKad Havalar sıcakken balkona asıyordum ama şuan boş kullanmadığım oturma odasına çamaşırlık serip onda kurutuyorum en geç 2 güne kuruyor zaten.
Guzyagmuru Sağolun kızlar benım oglum kusuyo gunde sureklı ust degısıyorm oyuzdende bas edemıyorm yıkamaya kurutmaya
Yagizkaan18 Benim çamaşır makinem kendinden kurutmalı orda kurutuyorum odada kurutsam bile hemen üstü toz oluyor