efeninannesi4207 ben bebek irmiği kullandım daha ince. Ama sen hangisini arzu ediyorsan ver canım normal irmik kullananda çok.
2 tatlı kaşığı irmik tepeleme değil silme. Yarım çay bardağı su yetiyor genelde arttıradabilirsin kıvamdan anlarsın zaten. Muz ezip üstüne döküp karıştırıp veriyordum. İstediğin meyve ile ver tadım yaptırklarından. Ev yapımı bebe bisküvilerinden de ekleyebilirsin. Keçiboynuzu özü ekleyebilirsin. Sade irmik çok yavan oluyor çünkü 😂