Bebeğim 2 bucuk aylık 1 haftadır. Sürekli burnu tıkanıyor. Nem makinesini çalıştırdık. Eşimle bende astım var diye zaten toz tutacak vs eşya yok evde. Yinede burnu sürekli tıkanıyor açıyoruz yine tıkanıyor. Özellikle geceleri çok kötü. Ev ısını değiştirdik. Hiç geçmedi. Bu arada midesi bulanıyor bazen. Tabi sanki mide suyu ağzına geliyor gibiydi. Dün gece ayağımda salladığım yastıkta uyudu. Yastık eğimliydi. Burnu tıkanmamış reflü olabilir mi?
Bebeğim hiç kusmaya bir bebek normalde. Halende kusma yok. Yani çok doysa bile sancı çekiyor ama yinede kusmuyor