[silindi] Oğlum 6 aylık olmak üzere sadece anne sütü alıyor kılosu 8700 doktorumuz baslama ek gıdaya bıraz daha bekleyelim dedi. Ama sora yemek secermi acaba yada ek gıdaya gecsem bu sefer meme yimi az emer bilemedm basına böle bısey gelen varmı? Bıde grıp oldu burnu akıyor dıye serum fızy sıkıp cekıyorum ates yok ama uyuyamıyr surekli doluyor burnu ne yapmalıyım? Cok soru sordum hakkınızı helal edin🙏🏻
[silindi] [silindi] doktorunuz ne derse onu yapın burdaki anneler doktordan daha iyi bilemez bebeğinizi aylardır o takip ediyor
Bebegimucizem [silindi] gripse anne sütü vermeye devam edin bence doktor da sütün hastalıktan koruduğu için demiştir. Aslında her bebekli eve lazım nebulizatör böyle zamanlar için. Serum fizyolojik bi süre iş görüyor iki saate burun tekrar eskisi gibi tıkanıyor 😏
Bihter Öncelikle geçmiş olsun. Günde 6 kereye kadar Her birine 2 cc sıkın. Açık tutmalısınız burnunu. Baş ucuna dörde böldüğünüz soğanı koyun. Uyurken rahat eder. Ek gıda içinse ilk kızımda geç başladım önermem daha zor oluyor alışması. Tadımlara başlarsanız iyi olur.