Sedaalya Merhaba, Argivit Classıc kullanıp memnun olan var mı acaba? Doktorum önerdi bugün aldım. Kullananlar yazabilir mi ? 🤗
Leylahanli Sedaalya bende bugün aldım size doz olarak ne dedi dr oğlum 2 yaşında hergün 1 ölçek dedi bize
Sedaalya Leylahanli yani başlayalı 6 gün oldu şuan bir fark yok. Yorumlara baktığımda minimum 1 şişe bittikten sonra iştahının açıldığını söyleyen çok umarım daha çabuk ilerler bizde süreç 😕😕
Adaaa_ Sedaalya banada eczaneden önerdiler argivit class ocağın 11 inde başladım tarih attım.. Sabah tok verirsen iştah akşam yatarken verirsen boy atar dediler. Sabah tok veriyorum. Bağışıklık için aldım ben.. Bakalım iştahta artma var gibi.
Sedaalya Adaaa_ bizde kilo alımı az hemde iştah 0 desem yeridir. Umarım bizde de hemen etki eder. Bende sabah kahvaltı sonrası veriyorum
Sedaalya Adaaa_ diş çıkarmadan önce de almıyorsu doğru düzgün hep iştahımız azdı. Belli bir aydan sonra kilo alımı zaten yavaslıyor nolucak bilmiyorum
Adaaa_ Sedaalya inş argivit işe yarar bazı kan değerleri düşük oluncaya yemiyorlar. Argivit vitaminler var.
Sedaalya Adaaa_ çok şükür vitamin grupları iyi. Kan değerleride iyi çıkmıştı 9.ay tahlilinde genetik sanırım ama insan yinede kabul edemiyor bilemiyorum. Annelik delilik diyorum 🤗🤗