birnarsever Bebeğim 4.5 aylık ve 2 aydır koltuk altımda ceviz kadar bir beze var sizde de oldu mu süt bezesi olabilir diyorlar??😑
Sedefbxl birnarsever basınca acıyormu gogusunum baska yerlerınde varmı senı korkutmak ıstemem ama annem gogus kanserı basımızdan gectıgı ıcın cok korkuyorum erken tanı. Cok onemlı normal yag bezesıde olabılır ama lutfen doktora gıt arkadasım
Emineeeeee Benim kızım 5 aylık 1 hafta önce bendede oldu ağrıda yapıyordu ama geçti bilemiyor neden oldu 🤷🏻♀️
birnarsever Sedefbxl Göğsümün başka yerlerinde de var ama süt bezesidir dediler önemsemedim😔 Pazartesi gidicem doktora canım benim eşimde kanser atlattı daha yeni nasıl önemsemedim ben bilmiyorum. Sizede çok geçmiş olsun 🙏🏼
Emineeeeee birnarsever ihmal etme canım git mutlaka kötü birşey değildir içini ferah tut çok geçmiş olsun 🙏🏻