Anneler fikirlerinize ihtiyacım var. Kimisi eve çağırıyor kimisi özel klinikte kimisi de hastanede yaptırıyor bunların en belirgin farkları nedir hangisi bebek için ağrısız oluyor ve hangisi daha pratik ? Evde yaptıranlar anestezi kullanıyorlar mı mesela bebeğim 6 aylık olacak geç bile kaldım yaptırmak istiyorum ama bi araştırmaya vaktim olmuyor 🙏🏻