Karpuzlufistiksarma Kızlar baby turco kalıpları nasıl acaba bizim markerte 96 tanesi 166 tl indirime girmşş
Mihriiii Karpuzlufistiksarma kalitesi çok güzel ama kalıpları bana bir tık küçük geldi. Eş zamanlı molfix te kullandım baby turbo bir tık küçüktü
Yamans_mom 7 kiloluk ogluma 3 numara kullaniyoruz 5 ayligiz.cok memnunum hem hafif hem zeytinyagli hem hesapli pisik yapmadi sizdirma yapmadi.