Hanımlar merhaba öncelikle . Biraz uzun olucak ama Oğlum 15 aylık son 5-6 aydır uykuyla problem yaşıyoruz . Gündüz uykusunda da gece uykusunda da Uykuya dalamıyor yani uyuyor mesela gündüz uykusunu uyanıyor emmeye ve biraz meme de uyuyor sonra ki uykuyu devam ettirmek için dışarıda kullandığımız bebek arabasına koyup onla uyutuyorum evin içinde gezdirerek arabasına koyarsan devam ediyor. Gece de öyle uyanıyor mesela emmeye emiyor beşiğine koyuyorum bazen uyuyor hemen bazen bi sağa bi sola dönüyor dalamıyor uykuya tekrar kucağıma alıp emziriyorum kucağımda uyuyor biraz daha öyle tutup tekrar yatırıyorum ve uyuyor . Gece 4-5 kez kalkar . Ben ya memeye bağlılığından diyordum yada sallamaya alışkın o yüzden diyordum ama bi arkadaşım şey dedi duyu eksikliği olan çoçuklarda hiperaktif olduğu için uykuya dalamazlarmış bir ergoterapist ile görüş dedi . Önüne geçemezsen ilgilenmezsen ilaç tedavisi görüyolar dedi odak sorunu yaşıyorlar dedi Korkuttu biraz beni de . Yani ben hep ya memeye bağlılığından sanıyordum yada sallanmaya alışmasından . Hiperaktif derken neye göre onu da anlamadım gerçi normal ayına göre sürekli her şeyi keşif etmek isteyen bıdır bıdır evin içinde gezen bir çoçuk . Bu durumu yaşayan varmı ben gibi umarım yanlız değilimdir ya .