Kızlar merhaba, bebeğim bugün 4 aylık oldu. Mama ile besliyorum yavrumu. 1-2 aydır uyanıkken asla yemek yemiyor, uyurken bile zorla veriyorum. Diliyle biberonu çıkarıyor, ağzını açmıyor, emse bile tükürerek geri çıkarıyor yemeği. Kusması vardı antireflü yemek veriyorum. Artık çaresiz kaldım gerçekten dokunmasam saatlerle yemek yemez kilosu düşer. 2.800 kg doğdu 10 gün önce 6 kiloydu. Kayınvalidem dayısına çekti bak iştahsız bebek yemezse yemesin diyip duruyor artık. Şarkılarlamı dersiniz, fön makinasıylamı dersiniz, oturarak, ayakta, sallanarak her yolu deniyorum ama yemiyorki yemiyor sadece uyurken biraz verebiliyorum 120den fazla yemiyor. Ne yapmam lazım?