Benim kızımda da 6 aylıkken oldu , iştahı da çok azalmıştı , kilo verdi. doktor antibiyotik yazdı, 1 hafta sonra tahlilleri temiz çıktı, iştahı da düzeldi çok şükür. Bez değişimi sıklıkla yapılmalı,kaka yaptıysa hemen temizlenip kurutulmalı , banyo da sabun şampuan vs. oraya çok temas etmemeli , bebişimizi üşutmemeliymişiz.